SÅDAN HANDLER DU MED EAN

Ordrer fra offentlig institution / myndighed med EAN kan foretages via følgende metoder:

    • Igennem vores webshop, som når man vil aflægge en helt almindelig ordre

 

Betaling af ordrer foregår via fremsendte fakturaer gennem bankoverførsel med 30 dages betalingsfrist.

Fakturaen fremsendes elektronisk via EAN systemet.

Betales der ikke inden 30 dage vil der blive sendt en betalingspåmindelse pr. mail til den der har foretaget ordren, og betales der ikke efterfølgende vil der blive udsendt en rykker pr. mail med rykkergebyr og renter.


1. SÅDAN HANDLER DU MED EAN PÅ TOOLSTER.DK WEBSHOPPEN.

    • Når du har fundet de varer du skal bestille går du videre til indkøbskurven.
    • Her tjekker du din ordre igennem og vælger fragt metode.
    • Når det er gjort, så trykker du videre på knappen “angiv adresse”.
    • Det første punkt under levering er “brugertype” som udgangspunkt står den til at være privat, og du skal her vælge “EAN betaling”
    • Du skal nu indtaste telefon, institutions navn, E-mail, kontaktperson, EAN-nr, adresse, postnr og by.
    • BEMÆRK! For at benytte sig af EAN skal man enten være en offentlig instans eller have registreret sin virksomhed i NEMhandelsregisteret (se punkt 2).

OBS! KONTROLLER! Ved betaling med EAN (Offentlig fakturering) pålægges et administrationsgebyr på 200 kr., såfremt Toolster skal ændre fakturaen på baggrund af manglende informationer ved bestilling, så derfor er det vigtigt for dig som kunde altid at gå dine informationer igennem en ekstra gang!


2. REGISTRERING HOS NEMHANDELSREGISTERET: